• 23-07-2005, 21:19:58
    #1
    küçük bir problemim var alttaki metni ing. çevrilmesi gerekiyor şimdiden teşekkürler

    Evet Admincp'den forum düzenlerken "Forum Adı" Kısmına yanlışlıkla jscript kodları ekledim. O Forumu silemiyorum düzenleme işlemi vs. şeyler yapamıyorum Db'den "Forum" tablosundan sildim ama değişen bişey olmadı. Hiçbirşey Göremiyorum?
  • 23-07-2005, 21:24:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yes, I was added jscript codes to "Forum Adı" Area from Admincp When I was editing the Forum. I cant delete or update the forum. I was deleted "Forum" table from DB. But nothing was changed. I cant See anything.

    Daha iyi çevirebilecek olursa buyursun. Bildiğim kadarıyla yardım etmeye çalıştım..
  • 23-07-2005, 21:29:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yes,i was write javascpript code to "Forum Name" when i was edit my forum from admin cp. But now i can't delete and edit that forum ... I was delete table of my db but did't change anythings, I can't see anythings...

    kendimce çevirdim...

    (gerekli düzenlemeleri yaptım)
  • 23-07-2005, 21:30:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başına birde Yes ekle evet için
  • 23-07-2005, 21:31:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    trextra da çevirmiş, görmemiştim çevirememişsin diye bir ekleme yapmadım aynı anda yazıyormusuz sen önce göndermişsin
  • 23-07-2005, 21:33:04
    #6
    bu eşsiz yardımlarınızdan dolayı cok cookk tesekkurler
  • 23-07-2005, 21:36:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederiz işini gördüyse ne güzel...
  • 23-07-2005, 21:37:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada yanlışlıkla cote yazmıştım, o code olacak...
  • 23-07-2005, 21:39:07
    #9
    when i edited forum in admin cp i add script code in to "Forum Name" . Now I cant delete this form and edit etc... In Db i delete "Forum" but nothing change


    Toplamda bole bişey çıktı ortaya