küçük bir problemim var alttaki metni ing. çevrilmesi gerekiyor şimdiden teşekkürler
Evet Admincp'den forum düzenlerken "Forum Adı" Kısmına yanlışlıkla jscript kodları ekledim. O Forumu silemiyorum düzenleme işlemi vs. şeyler yapamıyorum Db'den "Forum" tablosundan sildim ama değişen bişey olmadı. Hiçbirşey Göremiyorum?
ingilizce yardım lütfen
12
●1.155
- 23-07-2005, 21:24:29Üyeliği durdurulduYes, I was added jscript codes to "Forum Adı" Area from Admincp When I was editing the Forum. I cant delete or update the forum. I was deleted "Forum" table from DB. But nothing was changed. I cant See anything.
Daha iyi çevirebilecek olursa buyursun. Bildiğim kadarıyla yardım etmeye çalıştım.. - 23-07-2005, 21:29:18Üyeliği durdurulduYes,i was write javascpript code to "Forum Name" when i was edit my forum from admin cp. But now i can't delete and edit that forum ... I was delete table of my db but did't change anythings, I can't see anythings...
kendimce çevirdim...
(gerekli düzenlemeleri yaptım)