küçük bir problemim var alttaki metni ing. çevrilmesi gerekiyor şimdiden teşekkürler

Evet Admincp'den forum düzenlerken "Forum Adı" Kısmına yanlışlıkla jscript kodları ekledim. O Forumu silemiyorum düzenleme işlemi vs. şeyler yapamıyorum Db'den "Forum" tablosundan sildim ama değişen bişey olmadı. Hiçbirşey Göremiyorum?