• 29-03-2010, 19:57:23
    #1
    Meraba arkadaşlar, Ben CpaneLden Anadizin diye bi buton var backups'da ona tıklayıp indirdim ve sqL yedeğini indirdim yani veri tabanı. bu ikisini tekrar nerden yükleyecem ? aynı yerden yüklemeye kalktım Forum çöktü. Yani,Sql'yi Php my adminden falan yükleyeceksin diyordular ? öyle duydum bi yardımcı olursanız sevinirim...
  • 29-03-2010, 22:53:01
    #2
    Kurumsal Üye
    *.php *.html gibi dosyaları ftpden, SQL dosyalarını ise phpmyadmin'den yükleyebilirsiniz.

    phpmyadmin'e alternatif olarak bigdump ve mysqldumper'i tavsiye edebilirim.