CpaneL Ana dizin ve SqL yedeği ?
1
●543
- 29-03-2010, 19:57:23Meraba arkadaşlar, Ben CpaneLden Anadizin diye bi buton var backups'da ona tıklayıp indirdim ve sqL yedeğini indirdim yani veri tabanı. bu ikisini tekrar nerden yükleyecem ? aynı yerden yüklemeye kalktım Forum çöktü. Yani,Sql'yi Php my adminden falan yükleyeceksin diyordular ? öyle duydum bi yardımcı olursanız sevinirim...