• 22-03-2010, 01:41:22
    #1
    Merhaba;

    Sanal pos kullanan arkadaşlardan ricam acaba hangi banka en az sıkıntıyı yaşatıyor.Kullanımı rahat,bize sıkıntı yaratmayacak(banka iletişim vs olsun)banka hangisi.

    Türkiye finansla görüşmeyi düşünüyorum ben.(banka önemli değil pos olması yeterli)

    Sizlerin önerisi ve tecrübelerini öğrenmek isterim.
  • 22-03-2010, 01:57:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    senin daha önce calışma yaptıgın banka daha iyi. yani sıfırdan bankaya gidip bana pos ver dersen hiçbiri vermez en az 6 ay çalışman lazım
  • 22-03-2010, 10:58:41
    #3
    Garanti Bankası bu konularda baya yardımcı oluyor.
  • 22-03-2010, 12:38:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin daha önce calışma yaptıgın banka daha iyi. yani sıfırdan bankaya gidip bana pos ver dersen hiçbiri vermez en az 6 ay çalışman lazım
    Malesef o süre 2 yıla çıktı.

    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Sanal pos kullanan arkadaşlardan ricam acaba hangi banka en az sıkıntıyı yaşatıyor.Kullanımı rahat,bize sıkıntı yaratmayacak(banka iletişim vs olsun)banka hangisi.

    Türkiye finansla görüşmeyi düşünüyorum ben.(banka önemli değil pos olması yeterli)

    Sizlerin önerisi ve tecrübelerini öğrenmek isterim.
    Ayrıca Türkiye finans sizden teminat isteyebilir istemese bile 45 gün blokeli çalışıyorlar.

    Yani bugün çekilen tutarı 45 gün sonra çekebiliyorsunuz.
  • 22-03-2010, 12:46:47
    #5
    Anladım teşekkürler arkadaşlar