Domain ve subdomain? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain ve subdomain?
1
●
55
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Domain ve subdomain?
14-03-2010, 00:45:51
#1
TurkGladio
Subdomainle sürekli uğraşmadan; siteadı.com/konu şeklinde açılan konuyu, her konu açıldığında konu.siteadı.com şeklinde nasıl yapabilirim, yada yapabilir miyim?
14-03-2010, 01:29:54
#2
victories
htaccess ile yapabilirsiniz,
Alıntı
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.siten.com [NC]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www.)?([^.]+).siten.com [NC]
RewriteRule ^$ sayfa.php?q=%2 [L]
* şeklinde dns kaydı girin, bu kaydı girdikten sonra, sdfghj.domain.com olarak bile sitenize ulaşabilirsiniz. artık linkleri yazdırmak kalıyor geriye.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler