• 06-03-2010, 18:26:54
    #1
    r10 un yeni giriş sayfası rastgele girdigim 4yuz.net sitesinin giriş sayfasına ne kadar benziyor.. kim kimden esinlendi bilmiyorum ama : )
  • 06-03-2010, 18:28:24
    #2
    Bizim giriş sayfamızda ki tasarımımız oldukça profosyonel ve bakıldığında tam bir bütün oluşturuyor. Oysa ki örnek verdiğiniz sitede görsel bir bütünlük bile yok. Bence saçma bir konu açmışsınız, kimin kimden esinlendiği ortada
  • 06-03-2010, 18:32:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tasarım daha önceki r10.net in tasarımlarından biri r10'dan onlar esinlenmiş.
  • 06-03-2010, 18:34:38
    #4
    r10 dan esinlenilmiş bir tasarım.
  • 06-03-2010, 18:41:13
    #5
    olsa olsa r10 onlardan esinlenmiştir
  • 06-03-2010, 18:44:35
    #6
    yazıyı ters yazmışım aslında ters yazınca ters anlaşıldı haliyle.. rastgele girdigim sitenin girişi r10 un girişine ne kadar benziyor olucaktı =) büyük ihtimal site sahibide aramızdadır (:
  • 06-03-2010, 23:41:01
    #7
    esinlenme yok direk çalmış
  • 07-03-2010, 01:00:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    R10'un eski sayfası o. Onlar r10'dan esinlenmiş.