Bizim giriş sayfamızda ki tasarımımız oldukça profosyonel ve bakıldığında tam bir bütün oluşturuyor. Oysa ki örnek verdiğiniz sitede görsel bir bütünlük bile yok. Bence saçma bir konu açmışsınız, kimin kimden esinlendiği ortada
yazıyı ters yazmışım aslında ters yazınca ters anlaşıldı haliyle.. rastgele girdigim sitenin girişi r10 un girişine ne kadar benziyor olucaktı =) büyük ihtimal site sahibide aramızdadır (: