• 05-03-2010, 22:47:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Sizden tavsiyeler almak için bunu yazıyorum.
    Türkçe bir omegle sitesi açmayı düşünüyorum. Elimde script var çalışıyor.
    Demo
    İki kişi olarak denedik ve sistem çalışıyor fakat scripti kullanırken sunucuda işlemci kullanımını dikkat ettim bir artış yaşanıyor (yaklaşık 0,10 - 0,30 gibi).
    Sistemi daha türkçeleştirmedim. Eğer eksik veya hatalar varsa lütfen bana bildiriniz. Tavsiyelerinizde varsa yazabilirsiniz. Eleştiriye açığım.
  • 05-03-2010, 22:49:57
    #2
    1- elinizdeki script w-arez değil mi?
    2-
    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.

    bunların neresi türkçe bari tamamen türkçeleştirip konu açsaydınız.
  • 05-03-2010, 22:52:55
    #3
    Hmm. Tamam 10 dk'ya kalmaz türkçe yaparım. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.
  • 05-03-2010, 23:15:44
    #4
    Kusura bakmayın. Eve script *****. Sadece denemelik yapayım dedim. Zaten işe başlamadan önce sizin yorumlarınızı istemiştim, hakaret değil(omegle-tr üzerinden)
  • 05-03-2010, 23:18:15
    #5
    THR
    Üyeliği durduruldu
    fazla umut bağlama
  • 05-03-2010, 23:45:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kurtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm. Tamam 10 dk'ya kalmaz türkçe yaparım. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    Kafa mı buluyorsun ?
  • 06-03-2010, 09:03:37
    #7
    Bone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafa mı buluyorsun ?
    Hayır kafa bulmuyorum. Daha önceden bir çok miniscripti 10 dk altında türkçeleştirmeyi başardım. Sadece bununkinin javascript olduğunu öğrenince(php zannediyordum) işi yarın bıraktım.
  • 21-03-2010, 13:07:43
    #8
    www.anindachat.com