Merhaba arkadaşlar. Sizden tavsiyeler almak için bunu yazıyorum.
Türkçe bir omegle sitesi açmayı düşünüyorum. Elimde script var çalışıyor.
Demo
İki kişi olarak denedik ve sistem çalışıyor fakat scripti kullanırken sunucuda işlemci kullanımını dikkat ettim bir artış yaşanıyor (yaklaşık 0,10 - 0,30 gibi).
Sistemi daha türkçeleştirmedim. Eğer eksik veya hatalar varsa lütfen bana bildiriniz. Tavsiyelerinizde varsa yazabilirsiniz. Eleştiriye açığım.
Türkçe Omegle
7
●3.012
- 05-03-2010, 22:47:33
- 05-03-2010, 22:52:55Hmm. Tamam 10 dk'ya kalmaz türkçe yaparım. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.
- 05-03-2010, 23:15:44Kusura bakmayın. Eve script *****. Sadece denemelik yapayım dedim. Zaten işe başlamadan önce sizin yorumlarınızı istemiştim, hakaret değil(omegle-tr üzerinden)
- 05-03-2010, 23:45:39Üyeliği durdurulduKafa mı buluyorsun ?kurtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2010, 09:03:37Hayır kafa bulmuyorum. Daha önceden bir çok miniscripti 10 dk altında türkçeleştirmeyi başardım. Sadece bununkinin javascript olduğunu öğrenince(php zannediyordum) işi yarın bıraktım.Bone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle