• 05-03-2010, 18:09:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar linke tıklayınca iframe açılmasını istiyorum html kodu varmıdır bunun

    Şimdiden teşekkürler.
  • 06-03-2010, 13:01:31
    #2
    arkadaşlar bilen yokmu acil :S
  • 06-03-2010, 13:04:41
    #3
    <iframe name="iframe" src="adres.html" width="470" height="470" marginwidth="1" marginheight="1" scrolling="no" align="absmiddle" border="0" frameborder="0">