Bu sitede Virüs Varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sitede Virüs Varmı?
0
●
44
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu sitede Virüs Varmı?
04-03-2010, 22:24:20
#1
FaTaL_eRRoR
Arkadaşlar tanıdıgımın sitesi ve girdigim zaman uyarı verdi. siteye girdigimde rus bir siteden bağlantı felan yapıyordu ve sonra outlook açıldı bu virüsmüdür? yediysek nasıl temizleriz?
site burası
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler