Beni Bot sanıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beni Bot sanıyor
8
●
467
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Beni Bot sanıyor
28-02-2010, 20:03:41
#1
Ous
Arkadaşlar bu aralar googleye 2-3 arama yapsam sürekli karşıma güvenlik kodu sayfası açılıyor
http://i48.tinypic.com/zsmw6a.png
bunu engellemenin bir yolu yokmu
28-02-2010, 20:04:31
#2
UMUT
firefox da bi seo eklentisi kullanırken banada öyle yapıyordu seoquake miydi neydi
28-02-2010, 20:05:21
#3
Ous
umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
firefox da bi seo eklentisi kullanırken banada öyle yapıyordu seoquake miydi neydi
yok hacı eklenti felan kurmadım 2 aydır aynı kullanıyorum son 1 haftadır zırt pırt karşıma çıkıyo :S
28-02-2010, 20:15:11
#4
WebSeco
Firefox güncellemesi yapın. Yeni bir sürüm çıktı bende de hep sürekli donuyordu. güncellemeden sonra düzeldi.
28-02-2010, 20:16:24
#5
UMUT
internet bağlantısını komuşarınla paylaşıyorsan ondan olabilir
28-02-2010, 20:16:37
#6
Ous
Güncellenmeyide yaptım sanırım buna alışmak zorundayım
28-02-2010, 20:18:12
#7
x2841x
Çok önbellege bakıyorsun ondan oluyor modemin açma kapama tuşuna bas yeterli.
28-02-2010, 20:22:58
#8
Invictus
google hesabın varsa login ol, belki o zaman düzelir.
28-02-2010, 21:26:16
#9
Ous
Tamam arkadaşlar hallettim hepinize teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler