dle tema aktifleştirme ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dle tema aktifleştirme ?
2
●
531
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
dle tema aktifleştirme ?
28-02-2010, 14:02:36
#1
1deep
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaşlar dle tema yüklüyorum ftp ye dosyaları atıorm yazma izinlerinin değerini verıorm admin panelinden de yüklüyorum uygula kaydet diorm ama tema değişmiyor yardım edebilirmisiniz
28-02-2010, 14:26:17
#2
triposi
Default tema içeriğini sil, klasörü silme, kullanacağın tema dosyalarını default klasöre gönder.
28-02-2010, 15:12:35
#3
1deep
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
içerik derken yani temanın içindeki dosyaları siliorm diğer yükliceğim dosyaları koyuyorum ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler