• 28-02-2010, 14:02:36
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar dle tema yüklüyorum ftp ye dosyaları atıorm yazma izinlerinin değerini verıorm admin panelinden de yüklüyorum uygula kaydet diorm ama tema değişmiyor yardım edebilirmisiniz
  • 28-02-2010, 14:26:17
    #2
    Default tema içeriğini sil, klasörü silme, kullanacağın tema dosyalarını default klasöre gönder.
  • 28-02-2010, 15:12:35
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    içerik derken yani temanın içindeki dosyaları siliorm diğer yükliceğim dosyaları koyuyorum ?