• 25-02-2010, 01:54:37
    #1
    Arkadaşlar benim siteme virüs bulaştı virüsüna adı js trojandownloader.agent.nrl kaç kere silip tekrar yukledim siteyi yine bulaşıyor bu virüsten kurtulma yoluu bulamadım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekürler iyi çalışmalar
  • 25-02-2010, 02:07:40
    #2
    Merhaba

    seo17 adlı üyeden alıntı:
  • 25-02-2010, 02:12:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onur_depoactive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim siteme virüs bulaştı virüsüna adı js trojandownloader.agent.nrl kaç kere silip tekrar yukledim siteyi yine bulaşıyor bu virüsten kurtulma yoluu bulamadım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekürler iyi çalışmalar
    ftp işlemlerini sen yapıyorsan senin bilgisayarını temizle önce ve ftp şifreni ftp programına kaydetme !