Virüsü silemiyorum...
2
●278
- 25-02-2010, 01:54:37Arkadaşlar benim siteme virüs bulaştı virüsüna adı js trojandownloader.agent.nrl kaç kere silip tekrar yukledim siteyi yine bulaşıyor bu virüsten kurtulma yoluu bulamadım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekürler iyi çalışmalar
- 25-02-2010, 02:12:08Üyeliği durdurulduftp işlemlerini sen yapıyorsan senin bilgisayarını temizle önce ve ftp şifreni ftp programına kaydetme !onur_depoactive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle