arkadaşlar elimde 35e yakın domain var,sizce bu domainleri nasıl değerlendirebilirim,
-Blog kurup, botla konu ekledim, ama bi faydasını göremedim, backlink sitelerimden baktığımda o bloglardan aldığım lınkler çıkmıyor..
Boştaki domainlerim
2
●360
- 24-02-2010, 09:10:42botları benim yaptığımı hatırlıyorumPeTKoV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

botlarla konu ekleyip backlink alıp indexlenirseniz hit gelmeye başlar zaten
ama haber7 fln olmaz hocam haber sitelerinde rekabet çok, forum sitelerinden paylaşım konularını çekerseniz hit gelir
