Arkadaşlar notepad++ da otocomplete(otomatik tamamlama) nasıl aktif edeceğiz.Daha doğrusu ben aktif ettim ancak ctrl-space yaptğımda hiçbirşey olmuyor.
Otomatik tamamlama kullanmıyorum ama belki bir cevap verebilirim diye özelliği fonksiyon için açarak baktım, bende de çalışmadı. Kaydedilmemiş belgede çalıştım. Siz denemediyseniz kaydedilmiş belgede bir deneyin.
Otomatik tamamlama kullanmıyorum ama belki bir cevap verebilirim diye özelliği fonksiyon için açarak baktım, bende de çalışmadı. Kaydedilmemiş belgede çalıştım. Siz denemediyseniz kaydedilmiş belgede bir deneyin.
Vay be benim aklıma niye gelmedi.Sagolun hocam repledim