• 03-06-2007, 16:55:37
    #1
    Merhaba local de Bi Video Sitesi kuramaya Çalişiyorum deneme Amaci ile

    ama 777 Sorunu veriyo bu sorunu nasil Çöze bilirim yardimci olurmusunuz.

    Teşekur ederim.
  • 03-06-2007, 17:01:55
    #2
    Aslında localde tüm dosyalar 777'dir.

    (Yani ben öyle biliyorum )

    Biri açıklarsa güzel olur gerçekten öğrenmiş oluruz.
  • 03-06-2007, 18:50:32
    #3
    Windows üzerinde ise 777 ye gerek yoktur (apache), ama bizimki öyle diye herkesinki öyle olmayabilir.
  • 03-06-2007, 18:52:18
    #4
    Apache 2 Traind Kullaniyorum. ve Kurduğum Video Script 777 özelliğinden Dolayi hata veriyo. bunu nasil çözerim o kadar dosyayi int. atmak analmasiz benim için.
  • 03-06-2007, 18:53:50
    #5
    Misafir
    klasörlerin veya dosyaların salt okunurlukları varsa kaldır bence
  • 03-06-2007, 18:57:25
    #6
    Denedim salt okunurluk yok olsa kaldiricam. da oda yok.