• 19-02-2010, 12:21:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar, Mozilladan siteye girdiğimde karakter hatası vermiyor ve explorer ile giriş yaptığımda hata veriyor. Explorer ile giriş yapıldığında karakterler bozuk gösteriliyor.
    Buna nasıl çözüm bulabilirim. Lütfen yardımcı olun.
  • 19-02-2010, 12:22:52
    #2
    Site adresi nedir
  • 19-02-2010, 12:34:05
    #3
    Sitenizin meta kısmına
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
    ekleyin, tabi eğer UTF-8 ise (Ben utf-8 olduğunu tahmin ederek yazdım)
    firefox eğer metada charset belirtilmemişse UTF-8 olarak yorumlar, İE ISO-8859-9 olarak yorumlar, Sorun bundan kaynaklanıyor sanırım.
    Kolay gelsin.
  • 19-02-2010, 14:31:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bakayım bi. umarım sorunu halledebilirim bu sorun sadece ie6 tarayıclarında veriyor.
    Sıralayı etkiliyor :S
    fobuso hocam siteyi pmledim. Arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın siteyi pm ile göndermemi umarım normal karşılarsınız.
  • 19-02-2010, 17:52:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    site adresini pm gönderir misin
  • 20-02-2010, 10:16:28
    #6
    ie6'da da sorun göremedim ben.