Merhabalar arkadaşlar, Mozilladan siteye girdiğimde karakter hatası vermiyor ve explorer ile giriş yaptığımda hata veriyor. Explorer ile giriş yapıldığında karakterler bozuk gösteriliyor.
Buna nasıl çözüm bulabilirim. Lütfen yardımcı olun.
Karakter hatası
5
●331
- 19-02-2010, 12:34:05Sitenizin meta kısmına
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
ekleyin, tabi eğer UTF-8 ise (Ben utf-8 olduğunu tahmin ederek yazdım)
firefox eğer metada charset belirtilmemişse UTF-8 olarak yorumlar, İE ISO-8859-9 olarak yorumlar, Sorun bundan kaynaklanıyor sanırım.
Kolay gelsin.