Merhaba,
Site ilk açıldığı anda pop-up ya da o şekilde bi pencere açılması gerekiyor. Yaptım fakat site açıldığında uyarı veriyor. Acaba bu uyarıyı vermemesini nasıl sağlarım ya da tam olarak ne yapmalıyım.
Şuradan görebilirsiniz : http://www.palmwings.com.tr/
Pop-Up Hakkında Yardım.
1
●315
- 18-02-2010, 17:09:57Üyeliği durdurulduBilmiyorum ama tasarim size ait se mukemmel yapmizsiniz bence.Ozgurs88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle