• 18-02-2010, 16:41:30
    #1
    Merhaba,

    Site ilk açıldığı anda pop-up ya da o şekilde bi pencere açılması gerekiyor. Yaptım fakat site açıldığında uyarı veriyor. Acaba bu uyarıyı vermemesini nasıl sağlarım ya da tam olarak ne yapmalıyım.

    Şuradan görebilirsiniz : http://www.palmwings.com.tr/
  • 18-02-2010, 17:09:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ozgurs88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Site ilk açıldığı anda pop-up ya da o şekilde bi pencere açılması gerekiyor. Yaptım fakat site açıldığında uyarı veriyor. Acaba bu uyarıyı vermemesini nasıl sağlarım ya da tam olarak ne yapmalıyım.

    Şuradan görebilirsiniz : http://www.palmwings.com.tr/
    Bilmiyorum ama tasarim size ait se mukemmel yapmizsiniz bence.