• 17-02-2010, 03:21:52
    #1
    Arkadaşlar kasım ayında iş bankası hesabımdan 30 tl kesildi.açık lise öğrencisiyim acaba paramı geri alabilirmiyim ? halk eğitimden öğrenci belgesi alsam
  • 17-02-2010, 03:41:22
    #2
    kervanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kasım ayında iş bankası hesabımdan 30 tl kesildi.açık lise öğrencisiyim acaba paramı geri alabilirmiyim ? halk eğitimden öğrenci belgesi alsam
    Öğrenci belgeni bankaya getir, paranı iade ederler ve bundan sonra kesilmez.