hesap işletim ücreti
1
●277
- 17-02-2010, 03:21:52Arkadaşlar kasım ayında iş bankası hesabımdan 30 tl kesildi.açık lise öğrencisiyim acaba paramı geri alabilirmiyim ? halk eğitimden öğrenci belgesi alsam
- 17-02-2010, 03:41:22Öğrenci belgeni bankaya getir, paranı iade ederler ve bundan sonra kesilmez.kervanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle