• 16-02-2010, 19:26:20
    #1
    Bulundugum kesimde hotmailie erişim kesildi
    msn ye de girilemiyor bu sebepten ötürü

    "Service Unavailable" sizde de var mı bu durum ?
  • 16-02-2010, 19:27:33
    #2
    şu anda bende baglanamıyorum msn ye.
  • 16-02-2010, 19:28:21
    #3
    HTTP 503 - Service Unavailable
    The server responded with an error page.

    bir çalışma olabilir
    bir saldırı alıyor olabilir
    beklenmedik bir sorun çıkmış olabilir
    umarız kısa sürer.
  • 16-02-2010, 19:38:19
    #4
    evet msn sayfalarına dahi girilmiyor.
  • 16-02-2010, 19:48:53
    #5
    Bendede aynı durum var ayrıca softlayerdeki sunuculara ulaşımda kesildi.
  • 16-02-2010, 19:50:07
    #6
    genel bir problem yurt dışı çıkışlarda belirli kesimlerde sorunlar var ve büyümekte.
  • 16-02-2010, 19:57:41
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede girilmiyor.
  • 16-02-2010, 20:01:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Lanet Olsun Tam Zamanında :S Bu Teknoloji Nedense Bana Ters Gidiyor Hangi Sitede İşim Olsa Kapanıyor Offf Offf
  • 16-02-2010, 20:02:16
    #9
    Msn bum oldu Tamda işim olduğu zaman...