Bulundugum kesimde hotmailie erişim kesildi
msn ye de girilemiyor bu sebepten ötürü
"Service Unavailable" sizde de var mı bu durum ?
Service Unavailable
10
●155
- 16-02-2010, 19:57:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bendede girilmiyor.
Tamda işim olduğu zaman...