• 15-02-2010, 12:34:23
    #1
    Arkadaşlar divx film izleme sitemde hangi temayı yüklersem yüklüyeyim kayma oluyor sağ menü falan alta kayıyıro.Hatta blogspot'un default temasında bile.Bu sorunu nasıl halledicem ?
  • 15-02-2010, 12:37:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ana sayfada görünecek konu sayisini 1 yapin belki duzelme olur
  • 15-02-2010, 12:39:11
    #3
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ana sayfada görünecek konu sayisini 1 yapin belki duzelme olur
    Teşekkürler hocam düzeldi sorunum kaç zamandır çekiyordum ya sayende hallettim.

    edit:hocam bunu en fazla 5 yapabiliyorum :S Yok mu çaresi ?
  • 15-02-2010, 12:41:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    rica ederim
    +
    videolar'in genisligi sayfayi bozuyor olabilir bundanda kaynaklanabilir