• 15-02-2010, 00:54:07
    #1
    Arkadaşlar msnde sorun mu var yazılar geç gidiyor.ondan öncede 1 saat falan msne açılmadı.bağlantımda sorun olmadığı halde yazılar çok geç gidiyor
  • 15-02-2010, 00:56:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet şuanda bende aynı sorunu yaşıyorum. baglantı hatasi veriyor onay diyorum IP değiştiriyorum denemedigim hiç bir şey kalmadı fakat bir türlü messengere login olamadim ne zaman düzelicek allah bilir artık
  • 15-02-2010, 00:56:10
    #3
    bende sorun yok, normal..
  • 15-02-2010, 00:57:44
    #4
    Herkeste aynı.
  • 15-02-2010, 00:58:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    evet saçmaladı gene msn.
  • 15-02-2010, 00:59:00
    #6
    hmm. sorunun kişisel olması hem sevindirdi hemde üzdü.ama çözümü çabuk buldum ebuddy sorunsun girdim
  • 15-02-2010, 00:59:30
    #7
    Kafa dinleyin arkadaşlar
    Hayatımız msn oldu. rahatlayın biraz.