msnde sorun mu var
6
●336
- 15-02-2010, 00:54:07Arkadaşlar msnde sorun mu var yazılar geç gidiyor.ondan öncede 1 saat falan msne açılmadı.bağlantımda sorun olmadığı halde yazılar çok geç gidiyor
- 15-02-2010, 00:59:00hmm. sorunun kişisel olması hem sevindirdi hemde üzdü.ama çözümü çabuk buldum ebuddy sorunsun girdim
- 15-02-2010, 00:59:30Kafa dinleyin arkadaşlar

Hayatımız msn oldu. rahatlayın biraz.
