• 13-02-2010, 17:27:48
    #1
    Bazı arkadaşlar validatorlerde onca saat siteyi uygun yapmak için kendilerini yırtmaktadır. Birde şu sıralar forumda bi site valid olursa seosu olur gibi bir durum geziniyor. Google'ın cici botları validli sitenizi severmişte çok dururmuş hep gelirmiş.

    Sitenin zaten kaliteli içeriği ve trafiği varsa güzelde optimize edildiyse backlinkleri iyiyse, google botları zaten gelir.

    Onun için full valid site için pek yırtınmayın. Zaten temiz xhtml kodlarsanız validin pek anlamı kalmıycaktır. 2010 yılına geldik hala valid ile kafayı bozanlar var.

    Gidin bakın büyük sitelere en üst sıralara çıkan sitelere çoğunda (hepsi için değil) full valid dediğiniz kavram yoktur. Dökerken bazı hacklerden yararlamak bile valid olmasından iyidir.

    Şimdi birkaç arkadaş çıkıcak sen kimsinde böyle konuşuyorsun. Arkadaşım full valid yapan canım arkadaşım, 2 backlink ile kendini seocu sanan arkadaşım w3 standartlarının bi seoda en büyük etkisi nedir?
    Google botları gayet güzel gezer di mi ? Sen valid yapıp ftpye atınca hop botlar atlar galiba.

    Valid önemli mi ? Evet önemli. Ama çok önemli değil. Bunu artık anlayın biraz.
  • 13-02-2010, 17:38:20
    #2
    Karın agrını anlayamadım ama ? Valid işi yapanlardan vurgun mu yedin ?
  • 13-02-2010, 17:40:20
    #3
    Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karın agrını anlayamadım ama ? Valid işi yapanlardan vurgun mu yedin ?
    Valid işini yapanlardan vurgun yemek ?
    Dikkat edersen 2 senedir UI olarak çalışıyorum. Valid işini yapan benim anlıycan.
    Karın ağrımda şudur. Forumda Valid olursa seo olur diye birçok dolaşım var. Bazı arkadaşlarda buna kanıyorlar. Dikkat edin kendinize biraz, araştırmadan atlamayın.
  • 13-02-2010, 17:40:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    googlenin servisi bloggeri valide uygun mu bakayım dedim çok hata verdi. herşeyiyle hazır bir sistem .hazırlayan google.neden kendi blog sistemini valide uygun yapmıyor çok önemliyse valide uygunluk?seodan anlamam ama düzmantıkla bu durum çıkıyor ve arkadaş haklı gibi
  • 13-02-2010, 17:43:02
    #5
    Bencede pek öenmi yok valid in şahsen gözlemledim
  • 13-02-2010, 17:45:19
    #6
    Bazıları valid ile kafayı gerçekten bozmuş. Bende aynı düşüncedeyim.
    Ki bu düşüncelerimide doğrulttum.

    Bizzat Google çalışanları ile bu konuyu konuştum, önemli olmadığını onlarda söyledi. Kim gelirse gelsin, hiç bir şekilde inanmam çünkü gerçekten önemi pek yok.
  • 13-02-2010, 17:51:48
    #7
    önemi yok veya var millet kafasına göre takıntılı yapan yapıyor yapmayan yapmiyor ama sonuçta olması bence iyi kanaatimce he etikisi varmi yokmu pek yok ama prestijdir valid...
  • 13-02-2010, 19:06:30
    #8
    SefaCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemi yok veya var millet kafasına göre takıntılı yapan yapıyor yapmayan yapmiyor ama sonuçta olması bence iyi kanaatimce he etikisi varmi yokmu pek yok ama prestijdir valid...
    prestij derken ? Neyin prestiji hava atmak tarzında mı ?
    imzanda hoşmuş bunları derken
  • 13-02-2010, 19:17:27
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben sitelerimin W3 uyumlu olmasını bi adı var diye bide tarayıcılarda daha sorunsuz olur diye istiyorum. Google fazla gelirmiş, yok "div" severmiş. Önceden "div", "Valid, W3" mü vardı? Batıl inanç bunlar.