• 22-07-2005, 15:07:41
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaslar ben kısa bir süre once r10.net reklam bölümünde reklam vericeğimi söyledim. biri geldi msn reklam hakkında konustuk. sitesinin ismi hatira.net hiti en fazla 3500. herhalde beni anlamiyorum bu işten zan edit bana hitinin 22 bin tekil oldunu söyledi... tabi bu resmen insanlari kandırmak resmen dolandirmak bunun gibi insalari dolandiran kandıran insanlari dışlamak lazim..Rekalm verenlerin guvenleri azaliyor şüphe içinde bakıyorlar reklam verirken... tşkler
  • 22-07-2005, 15:14:03
    #2
    Misafir
    yahu insan sitesine reklam alacak.niye hiti abartırki?elinde sonunda yalanı ortaya cıkacak.cok tuhaf ınsanlar var
  • 22-07-2005, 16:12:57
    #3
    Öncelikle Bu arkadasın actıgı sacma 1 başlık kimseleri ters 1 duruma düşeremez.
    hatira.net 4 senedir acık 1 site cogu webmaster arkadas ne oldugunu iyi bilir. Fake sayfalar vardı ama yoktur un uyarısını dikkate alarak o sayfalar silindi ve 1 başlıkta eleştirilmişti zati google bana 7bin yolluyor. şu anda ama 22bin tekil oldugumu herkese kanıtlayabilirim illa kanıtlamak için webservis trlist gibi toplist sayaclarına uye zorunlulugum yok taki arkadas da buna odaklanmış programcıymış ayrıca kendisi ama webalizer webservis farkını çözememiş . Bunu yazma amacım kimseyi kandırmak degil boylede bişi söz konusu olamaz . Cogu webmaster arkadasım beni tanır . + Şu an 2 müşterim var gunde 7-8bin tekil yolluyorum blockerlara ragmen

    http://www.nedstatbasic.net/stats?AD...FCwvYJPK126yQw

    bakabilirsiniz. Site dışardan popuplada beslenmiyor.
    Sadece bu yazıyı yazma sebebim insanlara asla araştırmadan haksız davranamazsın. Şimdi sana yorum yaptın diye karşılık vermicem gibi modlarada girmem Sadece Ben kişisel hakkımı sana karşı kullanıcam ve her yazdıgını sonuna kadar kişisel olarak savunucam.

    Saygılar.
  • 22-07-2005, 17:17:27
    #4
    şimdi hatira.net arkadaşımdır tanıyorum kendisini

    taki de cok samimi arkadaşım

    hatira.net in coksayfasi vardir ondan hiti yuksek olabilir ama 22bin tekil zor biraz belkide nedstatbasic e gore 22bindir dogrudur. Ama webservise göre degildir. Taki programcıdır hatta söyliyecegim şimdi kızacak belki ama soylim www.trlist.gen.tr takinindir. Adamın toplisti sende ne guzel yazmışsın Anlaşamadıysaniz polemiye gerek yok müşteri çok alıcı çok dimi kendinize iyi bakın siz ya
  • 23-07-2005, 11:31:50
    #5
    Misafir
    bu konudan bahsederken bana nedstatbasic ile alakası yok bana direk normal hitten bahsetti neyse olan oldu...
  • 23-07-2005, 12:02:05
    #6
    Misafir
    22.000 diyorsun nedstat ta 8000 gözüküyor

    ayrıca htin çok dalgalı buda bi iş olduğunu gösterir
  • 23-07-2005, 15:38:22
    #7
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    22.000 diyorsun nedstat ta 8000 gözüküyor

    ayrıca htin çok dalgalı buda bi iş olduğunu gösterir
    8bin dedigim Musterime acılan popup arkadasım .
  • 23-07-2005, 15:52:56
    #8
    Misafir
    iyide kendi hiti yokmu sadece sen mi popup açıyorsun

    ayrıca bu tekil saymıyor 8000 tekil yollamıyorsun yani