masa üstü kisayol - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
masa üstü kisayol
0
●
555
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
masa üstü kisayol
10-02-2010, 14:56:11
#1
SanalparK
Merhaba arkadaşlar bir web sitenin kisayolunu masaüstüne nasil indirebiliriz yani linke tikladigimiz zaman o web sitenin kisa yolu masa üstüne inmesi gerekiyor bu konu hakkinda yardimci olurmusunuz teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler