Merhaba arkadaşlar bir web sitenin kisayolunu masaüstüne nasil indirebiliriz yani linke tikladigimiz zaman o web sitenin kisa yolu masa üstüne inmesi gerekiyor bu konu hakkinda yardimci olurmusunuz teşekkürler