• 09-02-2010, 00:01:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sayyac.com a konyadan hiç bir bilgisayardan giremiyorum. İp ler farklı modem farklı pc ler farklı ama halen yasaklı sayfa çıkıyor. Dns girerek ( 4.2.2.3 gibi) açılıyor, dns olmadan açılmıyor. Sizdede böyle bir problem varmı?
  • 09-02-2010, 00:31:00
    #2
    evet mahkeme hala kalkmamış dns girmen gerekiyor girebilmen için;
  • 09-02-2010, 06:52:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    peki mahkeme yasağı kalkınca eski kodlar çalışacakmı tekrar yenilenecekmi
  • 09-02-2010, 09:34:40
    #4
    sayım yarı yarıya düştü.Halen mahkeme engeli kalkmamış.
  • 09-02-2010, 10:31:09
    #5
    Gönderdikleri mail yasağın yakında kalkacağı yönünde.Kodlarıda tazelemek gerekiyor sanırsam.
  • 09-02-2010, 10:31:18
    #6
    Şuanda sayyac.com a girip yeni kodunuzu aldığınızda sayyac.net ten kodların çalıştığını göreceksiniz. Dolayısıyla mahkeme engeli kalkana kadar bu böyle işleyecek.