• 23-02-2010, 23:20:31
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Evet Çalısıor olması gerekli yada benmı ole sanıyorum?
  • 23-02-2010, 23:45:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site adresinizi pm olarak atarmısınız msn adresinizle birlikte . Yardımcı olayım.
  • 24-02-2010, 01:18:40
    #12
    /forum yapmanı tavsiye etmiyorum. Okuduğum bir makale de forum kelimesini google spam olarak algılıyormuş artık...