Arkadaşlar Bir Sorum Var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar Bir Sorum Var
11
●
154
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Arkadaşlar Bir Sorum Var
1
2
23-02-2010, 23:20:31
#10
MyhayaL
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Evet Çalısıor olması gerekli yada benmı ole sanıyorum?
23-02-2010, 23:45:34
#11
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
site adresinizi pm olarak atarmısınız msn adresinizle birlikte . Yardımcı olayım.
24-02-2010, 01:18:40
#12
inforesim
/forum yapmanı tavsiye etmiyorum. Okuduğum bir makale de forum kelimesini google spam olarak algılıyormuş artık...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler