Domainde - işareti - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domainde - işareti
0
●
377
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Domainde - işareti
05-02-2010, 16:29:11
#1
mucurum
Arkadaşlar domaindeki " - " işaretinin herhangi bir sakıncası olabilir mi?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler