• 04-02-2010, 20:58:10
    #1
    Birazdan lisanssız vbulletin kurcam ,daha sonra lisans alıp lisanssız olan vbulletinimin üstüne kurduğumda kurarken yada kurulduktan sonra bir problem olurmu ? konu,mesaj,üye silinme giriş yapamama v.s herhangi bir hatayla karşılaşırmıyım ?

    Bir vbulletin sitesine yazdım 2-3 gün geçti cevap bile vermiyorlar.Meşhur bir vbulletinr sitesi adını vermeyim bu arada eğer yere açtıysam konuyu özür dilerim gerekli yere taşınırsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim sorunum acil saygılar..
  • 04-02-2010, 21:32:24
    #2
    vbulletin türkçe destek sitelerini link takas amaçlı/eklenti/tema amaçlı kullan.

    Onun haricinde hiçbirinin pekde bi iş gördüğü yok yani bi sorun yazıyorsun sorunu kendin çözüyorsun. Ama lafa gelince hepsi en iyi biziz diyorlar neyse.

    başta lisanssız kurup birkaç ay içinde lisansa geçiceksen sana tek gereken şey eklenti+tema+veritabanı sonrasına sıfırdan lisanslıyı kurarsın onun üstüne atarsın bi sıkıntı kalmaz.
  • 05-02-2010, 03:17:20
    #3
    Öncelikle teşekkür ederim CyBeR_BeLa arkadaşım haklısın belli bir süreden sonra ya şımarıyolar yada bozuluyorlar bilemiyorum 2-3 gün oldu tek cevap yeni geldi..

    Herneyse şimdi ben lisanssız kurdum şuan siteme lisans alma sürem 5 yada 6 ay kadar olabilir ozamana kadar epeyce üyem ve konu sayım olacak inşallah benim korkum ftpyi açıp lisanssızın üstüne lisanslıyı atınca üye ve konularımda bir problem yaşanırmı yaşanmazmı ya da herhangi bir çözülmeyecek sorun çıkarmı bundan emin olmak için sordum..
  • 05-02-2010, 03:21:47
    #4
    Hayır arkadaşım upgrade yapacaksın hiç bir problem çıkmaz
  • 05-02-2010, 04:13:12
    #5
    tamamdır axiçocuk çok teşekkür ederim hepinize
  • 05-02-2010, 16:21:00
    #6
    abdulllk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle teşekkür ederim CyBeR_BeLa arkadaşım haklısın belli bir süreden sonra ya şımarıyolar yada bozuluyorlar bilemiyorum 2-3 gün oldu tek cevap yeni geldi..

    Herneyse şimdi ben lisanssız kurdum şuan siteme lisans alma sürem 5 yada 6 ay kadar olabilir ozamana kadar epeyce üyem ve konu sayım olacak inşallah benim korkum ftpyi açıp lisanssızın üstüne lisanslıyı atınca üye ve konularımda bir problem yaşanırmı yaşanmazmı ya da herhangi bir çözülmeyecek sorun çıkarmı bundan emin olmak için sordum..
    Ben 5-6 forumda vaktim oldukça gezinirim bakarım bildiğim konularda konuşmayı seven bir insanım ama r10da daha çok off topic de takılıyor millet veya alım-satım bölümlerinde, güya herkes webmaster ama sorunlara karşı verilen cevaplar/paylaşımları yapan sayılı arkadaşlar var, zamanım olsa sürekli yardım etmek isterim ama kusura bakma artık kolay gelsin
  • 05-02-2010, 21:26:17
    #7
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5-6 forumda vaktim oldukça gezinirim bakarım bildiğim konularda konuşmayı seven bir insanım ama r10da daha çok off topic de takılıyor millet veya alım-satım bölümlerinde, güya herkes webmaster ama sorunlara karşı verilen cevaplar/paylaşımları yapan sayılı arkadaşlar var, zamanım olsa sürekli yardım etmek isterim ama kusura bakma artık kolay gelsin
    Evet haklısın estafurllah ne kusuru bu kadar yardım etmen yeterli benim için vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.
  • 05-02-2010, 21:28:17
    #8
    Bir sorun olmaz , aynı sürüm lisanslı dosyaları ftp atıp upgrade yapmanız yeterli olucaktır.