• 03-02-2010, 04:05:10
    #1
    <embed src ="http://www.xxsite.com/player.swf?file=video link" width="800" height="600" allowfullscreen="true" /></embed>
    arkadaşlar yukardaki player e nasıl sağ üst köşeye logo ekliycem?, bilen arkadaş varsa yapabilirmi?
  • 03-02-2010, 13:07:34
    #2
    yapabilen yokmu ?
  • 03-02-2010, 23:27:03
    #3
    tam olarak ne yapmak istiyosun
  • 03-02-2010, 23:29:22
    #4
    Alıntı
    <embed src="http://www.xxsite.com/player.swf" flashvars="file=http://video.showtvnet.com/video/dizi/ezel.flv&amp;logo=LOGO ADRESİ&amp;skin=http://www.xxsite.com/snel.swf" height="350" width="470"></embed>
    bak mesela bu playerde logo var. ona da bu logoyu yerleştirmek istiyorum
  • 04-02-2010, 11:58:43
    #5
    kolay gelsin ark inş bulursun
  • 04-02-2010, 18:45:37
    #6
    yok mu bi Allahın kulu şunu yapacak?