• 01-02-2010, 13:43:11
    #1
    Selam arkadaşlar dün geceden beri imleme scripti arıyorum bir türlü bulamadım adam gibi birşey.
    sakın bana jisko , floopo gibi scriptleri önermeyin allah o scriptin yapımcısının belasını versin ben hayatımda öyle dandik birşey görmedim dosyaları sağdan soldan topluyorsun admin panel yok api ile çekilecekmiş....
    Kısacası kafayı yedim

    Adam gibi imleme scripti arıyorum bildikleriniz varsa lütfen yazın
  • 01-02-2010, 13:45:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pligg çoğu site bunu kullanıyor..
  • 01-02-2010, 13:49:48
    #4
    pligg de güzelmiş

    http://sharetronix.com/opensource/demo/home

    Bunu kursam sizce nasıl olur ?
    www.linkle.net adresine gidermi ?
  • 01-02-2010, 13:53:31
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...al-script.html

    Burada bir konu var. Yardımcı olur umarım.
  • 01-02-2010, 14:32:54
    #6
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pligg de güzelmiş

    http://sharetronix.com/opensource/demo/home

    Bunu kursam sizce nasıl olur ?
    www.linkle.net adresine gidermi ?
    gider gider
    alayına gider
  • 01-02-2010, 14:40:00
    #7
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gider gider
    alayına gider
    yok hacı vazgeçtim yanından bile geçmiyo twitter, friendfeed tarzı birşey lazım
  • 07-03-2010, 21:26:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben pligg kullanmaya başladım. Kurulumu gerçekleştirdim ve türkçeleştirmeye başladım. Türkçeleştirme işlemi tamamlandıktan sonra türkçe dil dosyasını paylaşmayı düşünüyorum.

    Site : imleme