• 01-02-2010, 17:31:15
    #28
    Açılmış
  • 01-02-2010, 17:44:52
    #29
    Google DNS'i mevcut bende, girebiliyorum.
  • 01-02-2010, 17:48:48
    #30
    ben dns falan kullanmıyorum, direk 2 adresede girdim.
  • 01-02-2010, 17:51:32
    #31
    Bende dns kullanmıyorum ama hepside düzgün açılıyor bu arada baya da hızlanmış
  • 01-02-2010, 19:17:55
    #32
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Bugün sorunsuz giriliyor. Sanırım telekom kaynaklı bir sorundu.
  • 01-02-2010, 23:46:39
    #33
    Bütün kargaşa bunun içinmiş : Dailymotion launches a new player!

    1 Şubat itibari ile yeni bir player denemesi yapılmış. Kendi sitelerinde de bunun açıklamasını yapmışlar. (Kaynak:
    Dailymotion launches a new player!)

    Yani dert edilecek birşey yok. Kapatılma gibi falan da bir durum yok. Geçmiş olsun Bu arada yeni player güzel ve şık duruyor.

    İncelemek isteyenler : http://betaplayer.dailymotion.com/ bu adresden bakabilirler.