ingilizce site konusu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ingilizce site konusu ?
1
●
952
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
ingilizce site konusu ?
22-07-2005, 01:24:22
#1
fatihx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar ingilizce bi site yapcam sizce hangi konuda olmalı hit ve adsense bakımından iyi bi konu olursa iyi olur
22-07-2005, 02:12:13
#2
trextra
Üyeliği durduruldu
Kardeş yanlış anlamada kelin merhemi olsa başına sürer. Yabancı site istiyorsan kendi bilgin doğrultusunda birşey yap. Öyle yaparsan özgün içerik ile kaliteli ziyaretçin olur ve ADsense de kendiliğinden aradan çıkar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler