arkadaşlar
http://seyiralemi.com ve
http://seyirvakti.com
bu iki sitemde bir problem var.
Bazı kişilerin bilgisayarlarından sorun yok görünüyor.
Ama benim ve başka arkadaşların bilgisayarında site çok berbat görünüyor.
Bir bakıpta yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
sitelerim darma dağın oldu
2
●315
- 29-01-2010, 13:24:50
- 29-01-2010, 13:31:19firefox 3 tarayıcımda normal,explorer 7 de ve operada da normal ekran çözünürlüğüm 1280*800 bir fikir verebilir yanlız sayfa uzunlugun cok fazla bence bu yuzden olabilir 2,3,4 sayfa seklınde bölümlendirsen daha ıyı olur uzun sayfaları googleda sevmez , sayfaların geç acılmasını sağlar...
- 29-01-2010, 13:36:54sizde de normal görünüyor.
Peki teşekkürler.
Ama ben de hala oldukça bozuk.
Aynı temayı kullandığım
http://islamifikir.com sitesinden herhangi bir sorun yok.