• 29-01-2010, 13:24:50
    #1
    arkadaşlar
    http://seyiralemi.com ve
    http://seyirvakti.com
    bu iki sitemde bir problem var.
    Bazı kişilerin bilgisayarlarından sorun yok görünüyor.
    Ama benim ve başka arkadaşların bilgisayarında site çok berbat görünüyor.
    Bir bakıpta yardımcı olursanız sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 29-01-2010, 13:31:19
    #2
    🌐 xvizyon ❤ r10
    firefox 3 tarayıcımda normal,explorer 7 de ve operada da normal ekran çözünürlüğüm 1280*800 bir fikir verebilir yanlız sayfa uzunlugun cok fazla bence bu yuzden olabilir 2,3,4 sayfa seklınde bölümlendirsen daha ıyı olur uzun sayfaları googleda sevmez , sayfaların geç acılmasını sağlar...
  • 29-01-2010, 13:36:54
    #3
    sizde de normal görünüyor.
    Peki teşekkürler.
    Ama ben de hala oldukça bozuk.
    Aynı temayı kullandığım
    http://islamifikir.com sitesinden herhangi bir sorun yok.