Merhaba
Hiçbir bankada hesabım yok para trasferlerini atmden kartsız olarak yapıyordum ki bugune kadar.
iş bankası masraf almıyordu ama oda 3 tl masraf almaya basladı acaba masraf almayan bir banka varmı arkadaslar. ?
Masraf Almayan Banka
8
●758
- 28-01-2010, 21:00:07Hangi banka hesabına daha çok para yatırıyorsanız, oradan hesap alın hocam. Çünkü yanlış bilmiyorsam internet üzerinden, atmlerden kartla yapılan eft, havala vb. gibi para işlemlerine ücret ödemiyorsunuz diye biliyorum.