• 28-01-2010, 17:53:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba
    Hiçbir bankada hesabım yok para trasferlerini atmden kartsız olarak yapıyordum ki bugune kadar.
    iş bankası masraf almıyordu ama oda 3 tl masraf almaya basladı acaba masraf almayan bir banka varmı arkadaslar. ?
  • 28-01-2010, 18:30:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bank asya sanırım öyle emin değilim genede
  • 28-01-2010, 18:45:54
    #3
    Bankasya hiçbir şey için ücret almıyor.eft,havale hepsi bedava.
  • 28-01-2010, 20:44:07
    #4
    türkiye finans bankasıda almıyor hocam kesinlikle tavsiyemdir.
  • 28-01-2010, 21:00:07
    #5
    Hangi banka hesabına daha çok para yatırıyorsanız, oradan hesap alın hocam. Çünkü yanlış bilmiyorsam internet üzerinden, atmlerden kartla yapılan eft, havala vb. gibi para işlemlerine ücret ödemiyorsunuz diye biliyorum.
  • 28-01-2010, 21:02:01
    #6
    yapı kredi kartsız işlem menüsünden para yatırırsanız masraf almıyor.
  • 28-01-2010, 22:46:39
    #7
    Bende böyle bi konu açacaktım, arkadaslar int bnkacılığında hangi bankalar eft den ücret almıyor, işbank kullanıyordum 1 tl kesiyordu şimdi 2.5 tl yapmışlar, günde 4 eft ceksen 10 tl az para değil, halk bank kesinti yapıyormu acaba, belki halkbanka gecerim.
  • 29-01-2010, 11:21:49
    #8
    tesekkurler arkadaslar.
  • 29-01-2010, 11:28:38
    #9
    Akbank internet bankacılığı işlemlerinden ücret almıyor.