• 24-01-2010, 13:42:47
    #1
    slm arkadaşlar bir işyerine php script hazırladım. adam bu script i üç bilgisayarda kullanacak birinde yapılan değişiklik diğerlerine yansıyacak şekilde yani tek veri tabanı kullacak şekilde nasıl ayarlıyabilirim ? veya başka bir öneriniz varmı ?
  • 24-01-2010, 13:48:44
    #2
    ana bilgisayara server kur diğer kullanıcılarda ağdan o bilgisayara bağlanıp işlemleri yapsınlar her bilgisayara ayrı ayrı scripti kurmak vs.. olmaz zaten
  • 24-01-2010, 14:06:06
    #3
    kafilem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ana bilgisayara server kur diğer kullanıcılarda ağdan o bilgisayara bağlanıp işlemleri yapsınlar her bilgisayara ayrı ayrı scripti kurmak vs.. olmaz zaten
    bu konuda pek bilgim yok daha detaylı bi anlatım yapabilirmisiniz
  • 24-01-2010, 16:11:29
    #4
    1 bilgisayara mysql ve apache kur yada wamp veya xampp kur ayarlarını yap. veritabanı, php, apache vs. sonra diğer bilgisayarlardan web browser aracılığı ile o makinenin ipsini yaz gir.
  • 12-03-2010, 12:32:38
    #5
    bu konuda yardımcı olabilecek varmı ?