• 22-01-2010, 22:41:07
    #1
    Arkadaslar goaddyden domain regledim, reglemez olaydim bugün 3. gün halen domaini yönlenmdi bu konuda düsncelerinizi beklyiorum
  • 22-01-2010, 22:45:18
    #2
    iletişime geçtim adamlarla,godaddy ile alakalı bir sorun değil,her firmada olabilir böyle şeyler,48 saat içerisinde yönlenmezse iletişime geçin tekrar yazdılar.halbuki biz domaine ns'leri gireli 48 saati çoktan geçti,bir 48 saat daha beklememizi söylediler.
  • 22-01-2010, 22:54:21
    #3
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişime geçtim adamlarla,godaddy ile alakalı bir sorun değil,her firmada olabilir böyle şeyler,48 saat içerisinde yönlenmezse iletişime geçin tekrar yazdılar.halbuki biz domaine ns'leri gireli 48 saati çoktan geçti,bir 48 saat daha beklememizi söylediler.
    :S ne bicim is yaa:S
  • 22-01-2010, 23:09:47
    #4
    domain ismini begenmediler heralde
    dp de baktım bu ara sıkıntı varmış
  • 23-01-2010, 15:03:12
    #5
    domain ismi süper aslanım
    bende görüşüyorum arada destek bölümüyle,hala bekleyin diyorlar.