www.bedaf.net siteme bir bilgisayardan ilk defa girince bir pop-up açıyor...fakat diğer girişlerde bu popup açılmıyor o kadar aradım bulamadım...nasıl açıyor... yardımcı olabilecek var mı?Kafayı yedim çünkü...artık kfama basmaz oldu...
açılan pop-up ta ilead.itrack.it gibi bir adres var....
pop up sorunu???
3
●696
- 15-02-2006, 17:15:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.