• 14-01-2010, 20:30:28
    #1
    Öncelikle merhabalar...

    Arkadaşlar elimde bulunan bir font var. Ben web sitemde başlıkları bu font ile yapcam. Yalnız bu font herkesin bilgisayarında yüklü degil. Ben bu fontu hostuma atıcam ama htmlde o fontu attığım yerden görmesi için ne yapmam lazım.

    Yardımcı olan herkese teşekkürler.
  • 14-01-2010, 23:56:27
    #2
    htmlde gormesi için css o kodun adını eklemesin diye biliorum ben
  • 14-01-2010, 23:58:36
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    css'se eklese bile adini sonucta karsi bilgisayarda da kayitli olmasi gerekiyor. Ne yapabilirsin uygun bi yerde ise oraya resim seklinde yaz o basliklari.Ha degisken ise sanirim font kullanmak icin php ile bazi yollar varmis
  • 15-01-2010, 00:15:56
    #4
    ftp ekledigin sonucta siteyi ordan cekecigi için görebilir ?
  • 15-01-2010, 00:22:37
    #5
    tamam ozaman.

    nette soyle birsey buldum. css dosyanda

    @font-face {
    font-family: SketchRockwell;
    src: url(‘SketchRockwell.ttf’);
    }

    .deneme {
    font-family: SketchRockwell;
    font-size: 3.2em;
    letter-spacing: 1px;
    text-align: center;
    }


    seklinde kullanabilrimissin