Arkadaslar elimde bir yedek var. forum bolumu dısında gerı kalan her yeri turkcelesdirdim. tablolari latin 5 olarak ayarladim.
forum bolumu cok buyuk oldumdan turkcelesdıremıyorum acaba bunu kısayoldan turkcelesdirebilirmiyim. yoksa bozuk cıkan karakterlerı tek tek duzeltıcekmıyım.
yardımcı olurmusunuz?
Karakter Harasi
0
●350