sedo ya ne oldu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sedo ya ne oldu?
3
●
447
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sedo ya ne oldu?
17-05-2007, 13:16:44
#1
gzou
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sedo.com ile sedoparking teki siteler bugün açılmaz oldu...
(tamam 10 dakikadır açılmıyordu şimdi sorun yok)
17-05-2007, 13:17:56
#2
MkCoder
ban yemşsindindir sorun yok bende
17-05-2007, 13:37:12
#3
LcN_x
sedo ne kadar olunca ödeme yapıyor???
17-05-2007, 13:37:41
#4
MkCoder
LcN_x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sedo ne kadar olunca ödeme yapıyor???
onu sen belirliyorsn minimum 20 €
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler