• 12-01-2010, 10:42:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün xxx bankasına sanal pos başvurusu yaptık ve bizden bir takım belgelerle ip adresi ve site adresi istediler. Eğer bu banka sanal pos onaylarsa pos sadece o sitedemi çalışacak başka sitelerde kullanamayacakmıyız.
  • 12-01-2010, 10:45:06
    #2
    Sadece o sitede kullamak bir kural. kurala uymak ya da uymamak size kalmış sanırım. Ama tespiti halinde yaptırımı pos'un iptali sanırım.
  • 12-01-2010, 10:51:48
    #3
    şöyle yaparsınız. 3 tane siteniz var diyelim Arkadaşlık,download,***** ve hepsinde premium üyelik var.Siz bu pos u asdf.com için onaylattınız.

    asdf.com/premium.php?nereye=arkadas diye yollarsınız eğer karttan parayı çekerse sizin arkadaşlık sitenizdeki bir dosyaya adamın üye id sini post ile geri yollar boylelikle 1 site üstünden istediğiniz kadar sitede kullanırsınız
  • 12-01-2010, 10:52:08
    #4
    sistemini inceleyip onay veriyorlar sonuçta sen gidipte başka sitede ve sistemde kullanırsan tüm yaptırımları uygularlar.
  • 12-01-2010, 11:00:47
    #5
    peki her site için ayrı ayrımı onay almak lazım.
  • 12-01-2010, 11:20:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sanal post basvuru belgesini dolduyorsunuz ssl ip lerini size verılen evraklara yazın ıstenılen şirket evraklarını verdıkten sonra incelemeye alınıyorsnunuz . yıllık bilanconuz iyi ise 1 ay içinde aktf ediyorlar . ama en kolayı garanti bank verıyor. iyi günler
  • 12-01-2010, 12:05:23
    #7
    garanti bankası 45 gün bloke tutuyor parayı ve her isteyen şirkete veriyor bu şartla. 450TL gibi bir ücret alıyorlar yıllık. Her sanal pos için ayrı ayrı...
  • 13-01-2010, 14:29:30
    #8
    himm başka düşüncesi olan ?
  • 13-01-2010, 14:31:26
    #9
    Misafir
    Hayır sadece ön bilgi olarak alıyorlar, sunucudaki güvenlik ayarlarını kontrol ediyorlar.
    Başka şirkete geçseniz bile kullanabilirsiniz.