Bu virüs bir trojen Downloader olması gerekiyor ben resimi göremediğim için pek fazla yorum yapamayacağım.
Ancak eğer tahmin ettiğim ve benimde başıma gelen olay ise; nedeni ya XP icon seti yüklerken yada ***** bir içerikten geldiğini düşünüyorum.
Kaspersky ile yaklaşık 8 saate yakın bir süre sonunda bilgisayarımı temizledim. Allahtan Zipli hiç bir dosyamda sorun yoktu.
Kaspesky bazı external java Script kodları ( JS ) dosyaları ve bazı php - html dosyaların içinde bulunan java kodları olan dosyaları temizleyemedi ama sonuç benim için arşivime baktığımda mükemmel olduğunu söyleyebilirim.
dosyalarıma virüs girdi
9
●683