activex denetimi yükletmem lazım.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
activex denetimi yükletmem lazım..
0
●
343
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
activex denetimi yükletmem lazım..
07-01-2010, 11:05:08
#1
utq_
arkadaşlar oyun sitesi yaptım.. ama oyunlar için java lazım ve bazı bilgisayarlarda yok.. bunu activex denetimi olarak yükletmek istiyorum nasıl yaparız? kendiliğinden olmuyor.. denedim java olmayan bir bilgisayarda..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler