• 06-01-2010, 22:55:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar. webloader v8 için xlnbot.php botunu scripte nasıl ekleyebiliriz? Tşkrler.
  • 07-01-2010, 16:46:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisi olan arkadas yok mu bu konuda? Botu nasıl kullanacağımız hakkında!!