Bot Ekleme Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bot Ekleme Sorunu
1
●
270
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bot Ekleme Sorunu
06-01-2010, 22:55:42
#1
henry35
Üyeliği durduruldu
merhaba arkadaslar. webloader v8 için xlnbot.php botunu scripte nasıl ekleyebiliriz? Tşkrler.
07-01-2010, 16:46:50
#2
henry35
Üyeliği durduruldu
Bilgisi olan arkadas yok mu bu konuda? Botu nasıl kullanacağımız hakkında!!
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler