merhaba arkadaşlar 2 adet domainim var moniker de sürelerinin bitmesine 1 hafta var

bu domainlerden birisini yeni açılan moniker hesabına göndermek istiyorum

diğerini de isimtescile göndermek istiyorum.


Başka bir firmaya transfer ve moniker arası transfer hakkında bilgisi olan arkadaşlara tşk ederim.