merhaba arkadaşlar 2 adet domainim var moniker de sürelerinin bitmesine 1 hafta var
bu domainlerden birisini yeni açılan moniker hesabına göndermek istiyorum
diğerini de isimtescile göndermek istiyorum.
Başka bir firmaya transfer ve moniker arası transfer hakkında bilgisi olan arkadaşlara tşk ederim.
Moniker.com dan anlayan varmı
0
●233