kontrol24.com kullanıyorum uzun süredir ama ücretsiz versiyonunu. Ücretli versiyona geçmeyi düşünüyorum ama nasıl yapılacağını tam çözemedim.. Site türkçe ama baya karışık geldi gibi...

Kullanan var mı?
Fikirleriniz nedir?