• 08-02-2006, 23:50:27
    #1
    Platin üye
    elimde olan asp scriptleri kullanabilmem için çok küçük asp hosting açabilecek arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim. Websambaya üye oldum ama mail gelmedi. Kullanacağım scriptler haber anket gibi küçük sistemlerdir.
  • 09-02-2006, 17:10:14
    #2
    arkadaş.... www.domaindlx.com ve www.1asphost.com senin ihtiyacını karşılar diye düşünüyom..

    100 mb alan ve 1gb BW var ...

    beleş...

    ama bi pisliği sayfanın en altına text reklam koyuyolar ..

    bunu da kodların en sonuna yani...

    </HTML> nin bitişiğine <noscript> yazarak bitirebilirsin...

    </HTML><noscript> şeklinde

    yardımcı olduysam ne mutlu....
  • 02-03-2006, 20:22:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    somme de var 105mb
  • 02-03-2006, 20:44:03
    #4
    Paralı soruyorsan arkadaşta var galiba benim MSN veya öm ile iletişime geçebilirsin.
  • 02-03-2006, 21:39:11
    #5
    Misafir
    websamba uyelıgım var bedava kullanabılırsın bılgılerı pm olarak attım (içindekılerı sılmezsen sevınırım.)

    kolay ghelsın.
  • 02-03-2006, 23:03:24
    #6
    Platin üye
    saol teşşekkür ederim