merhaba arkadaşlar.

internetten indirdiğim .avi formatındaki filmi dvdye yazdırmak istiyorum.

video ekle dediğmde ".bup .ifo .vob" seçekleri dışındaki videoları ekleyemiyorum.

bu sorunu nasıl aşarım yardım ederseniz çok sevinirim.