ayrıca bu tarz sitelerin kazancının ancak %25 i reklamdan gelir gerisi üyelerden ve dönen ticaretten, komisyondan.... , adam olan reklam alacağım diye site yapmaz! fayda sağlayacağım, katma değer üreteceğim diye site yapar.
reklam alacaktır tabii ama reklam aldığı zaman o boşluğu bırakmalı bir site.sen çalışmayan link koyuyor musun sitene?ben koymuyorum.ama gerekince linkleri yeniden düzenliyorum.bahsettiğim budur.
testere eğer o siteye 800x600 çözünürlükte bakarsan ekrana tam uyduğunu görürsün. bunun yapılış amacı herkesin sorun yaşamadan siteyi kullanabilmesidir.