• 02-02-2006, 22:51:52
    #1
    Merhaba;
    Siteye tıkladıktan sonra beraber popup seklinde forum sayfasını acılmasını istiyorum ama scrollbar falan olacak yani kendi tıklamasıyla farkı olmicak.Kafayı yicem bende var ama kodu kaybetmisim acaba bi solermisinizi
  • 03-02-2006, 02:22:15
    #2
    Hadi be arkadaslar bilen yokmu ya
  • 03-02-2006, 02:57:49
    #3
    kaanaykut adlı üyeden alıntı:
    Hadi be arkadaslar bilen yokmu ya
    : Bu kodu sayfanızın <HEAD> tagları arasına yerleştirin

    <SCRIPT LANGUAGE='JAVASCRIPT' TYPE='TEXT/JAVASCRIPT'>

    var win=null;
    function NewWindow(mypage,myname,w,h,pos,infocus){
    if(pos=="random"){myleft=(screen.width)?Math.floor (Math.random()*(screen.width-w)):100;mytop=(screen.height)?Math.floor(Math.rand om()*((screen.height-h)-75)):100;}
    if(pos=="center"){myleft=(screen.width)?(screen.wi dth-w)/2:100;mytop=(screen.height)?(screen.height-h)/2:100;}
    else if((pos!='center' && pos!="random") || pos==null){myleft=0;mytop=20}
    settings="width=" + w + ",height=" + h + ",top=" + mytop + ",left=" + myleft + ",scrollbars=yes,location=yes,directories=yes,stat us=yes,menubar=yes,toolbar=yes,resizable=yes";win= window.open(mypage,myname,settings);
    win.focus();}
    // -->
    </script>

    <BODY> tagları arasına yerleştirin.

    <body onLoad="NewWindow('http://www.ortamcil.com','Popup','640','480','fullscreen' ,'front');">
  • 03-02-2006, 03:19:30
    #4
    Acılmadı bos bi sayfada denedim olmadı
  • 03-02-2006, 03:26:44
    #5
    kaanaykut adlı üyeden alıntı:
    Acılmadı bos bi sayfada denedim olmadı
    <SCRIPT language=JavaScript>
    window.open("http://www.ortamcil.com","_blank");
    window.focus();
    </script>

    bu?
  • 03-02-2006, 10:05:26
    #6
    Acıldı cok saol